.

.

دست ها، خالی... چشم ها، بارانی... و گام ها، پر از امید...
هر سه، در یک دلِ مجنون، بی قرار و شیدا...
مقصد: کوی لیلا...
به بهانه ی دیداری که تا ابد، مژده اش رهایی از روز آخر است...
آن روز که؛ همه نه در خیال و رویا، بلکه در حشر گِرد آمده اند به عزمِ تماشا...
و در روز بلندِ تنهایی...
اینجا، همان بهشت امنِ من است که وعده داده ای...
و تمام دنیای دلتنگی ام این روزها، به نظری از تو بند است،
و من دلــ را بسته ام؛ به تار مویی از نگاهت...
که نگاهت،
صراط روشن است و رستاخیز بی خوف

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
سایت تبادل لینک - سایت تبادل لینک

شب یلدای من آغاز شد…

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۳ ب.ظ

بعد از تو عاشقِ یلدا شدن کار سختی نیست
بی‌ تو هر شب زمستان و هر شب پر از سرماست
و نبودنِ تو عجیب شبیهِ بودن‌هایِ ماست
پناه میدهم به تو که این شب یلدا تنهایی
خودم هزار شبِ یلدا تنها بوده ام
فرخنده باد این شبِ دیماه

بیائید تا در بلندترین فرصت شبانه از هزار رنگی پاییز به یک رنگی زمستان برسیم

 

 

 

میخواهم شب یلدا دست دلم را بگیرم و در این شب طولانی ،

بروم به «حرم»!
تا صبح قدم بزنم در صحن و سرای امام رضا و یک شب سرد زمستانی را در جوار خورشید آسمان هشتم ، به گرمی سر کنم!
یلدای امسال میخواهم دید و بازدیدی با امام رئوف داشته باشم.

من بروم تا او هم بیاید.من سلام بدهم و او جواب دهد.

«السلام علیک یا علی بن موسی الرضا»
یلدایتان خوش!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۳۰
دریغا

نظرات  (۲)

وبلاگ قشنگی دارید
احسنت
زیبا و عالی