.

.

دست ها، خالی... چشم ها، بارانی... و گام ها، پر از امید...
هر سه، در یک دلِ مجنون، بی قرار و شیدا...
مقصد: کوی لیلا...
به بهانه ی دیداری که تا ابد، مژده اش رهایی از روز آخر است...
آن روز که؛ همه نه در خیال و رویا، بلکه در حشر گِرد آمده اند به عزمِ تماشا...
و در روز بلندِ تنهایی...
اینجا، همان بهشت امنِ من است که وعده داده ای...
و تمام دنیای دلتنگی ام این روزها، به نظری از تو بند است،
و من دلــ را بسته ام؛ به تار مویی از نگاهت...
که نگاهت،
صراط روشن است و رستاخیز بی خوف

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
سایت تبادل لینک - سایت تبادل لینک

رمضان نزدیکه......

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ب.ظ

ماه رمضان نزدیکه

می ترسم ...
از خودم می ترسم نمی دونم می تونم روزه بگیرم
آخه روزه گرفتن فقط گرسنگی و تشنگی نیست
باید خیلی چیزای دیگه رو هم رعایت کنی
نمی دونم می تونم یا نه
می تونم بندگی کنم
می تونم خودم رو از گناه حفظ می کنم
می ترسم...
من گناه کار می تونم روزه بگیرم
خدا قبول می کنه
من از قیامت می ترسم
از جهنم می ترسم
خدایا کمکم کن خدایا ...

//bayanbox.ir/id/1233074231069713927?preview

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۰
دریغا

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۷ سعید گمگشته
خدا توفیقتون بده
انشالله همه بتونیم روزه دار واقعی باشیم

یکی میگفت من خیلی از خدا میترسم
جواب دادند که خدا به این مهربونی و لطافت، با این همه محبت کجاش ترس داره؟
آدم باید از خودش بترسه!