.

.

دست ها، خالی... چشم ها، بارانی... و گام ها، پر از امید...
هر سه، در یک دلِ مجنون، بی قرار و شیدا...
مقصد: کوی لیلا...
به بهانه ی دیداری که تا ابد، مژده اش رهایی از روز آخر است...
آن روز که؛ همه نه در خیال و رویا، بلکه در حشر گِرد آمده اند به عزمِ تماشا...
و در روز بلندِ تنهایی...
اینجا، همان بهشت امنِ من است که وعده داده ای...
و تمام دنیای دلتنگی ام این روزها، به نظری از تو بند است،
و من دلــ را بسته ام؛ به تار مویی از نگاهت...
که نگاهت،
صراط روشن است و رستاخیز بی خوف

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
سایت تبادل لینک - سایت تبادل لینک

چرا رفتی ؟! چرا من بیقرارم.

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ

چرا رفتی ؟! چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست 

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

خیالت گر چه عمری یار من بود

امیدت گر چه در پندار من بود

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساقرم ده

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

*********

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۹
دریغا

نظرات  (۱)



با سلام
درخواست تبادل لینک و حمایت رو دارم
چت روم مذهبی گمنام اولین و برترین چت روم مذهبی
با سابقه ی ۲ سال و اندی در فضای مجازی
آدرس سایت چت روم: http://ir-313.ir
چت روم: http://gxn.ir
در ضمن این چت روم اختصاصی تیم سایبری سربازان گمنام امام زمان عج می باشد.

“لطفا ما را با نام چت روم مذهبی گمنام لینک بفرمایید با تشکر فراوان”

پس از لینک کردن به من اطلاع دهید تا شما را در جمع 313 حامی خود لینک کنیم