.

.

دست ها، خالی... چشم ها، بارانی... و گام ها، پر از امید...
هر سه، در یک دلِ مجنون، بی قرار و شیدا...
مقصد: کوی لیلا...
به بهانه ی دیداری که تا ابد، مژده اش رهایی از روز آخر است...
آن روز که؛ همه نه در خیال و رویا، بلکه در حشر گِرد آمده اند به عزمِ تماشا...
و در روز بلندِ تنهایی...
اینجا، همان بهشت امنِ من است که وعده داده ای...
و تمام دنیای دلتنگی ام این روزها، به نظری از تو بند است،
و من دلــ را بسته ام؛ به تار مویی از نگاهت...
که نگاهت،
صراط روشن است و رستاخیز بی خوف

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
سایت تبادل لینک - سایت تبادل لینک

نماند و رفت...

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

دلم برای کسی تنگ است... که آمد... نماند و رفت.... و پایان داد به هرچه داشتم!

درتنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت!!!

 

خدا را دوست دارم و با وفاتر از او سراغ ندارم...

به رسم همین وفا داریست که

کسی را که دوستش دارم به او میسپارم...

 

خدایا مواظبش باش

 

 

باران که میبارد، دلم برایت تنگ تر میشود...

راه میفتم بی تو زیرچترم ...

من بغض میکنم،آسمان گریه ...

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۸
دریغا

نظرات  (۵)

۱۲ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۹ مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

حاوی

1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
7 - کتاب های آموزشی نایاب
و . . . .
پاسخ:
سلام ممنون حتما سر مسزنم و استفاده میکنم
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۲۲ مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

حاوی

1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
7 - کتاب های آموزشی نایاب
و . . . .
پاسخ:
سلام ممنون نظر لطفتون هست
چشم حتما استفاده میکنم
سلام دوست خوبم - وب بسیار خوبی داری

ما چهار تا دانشجوی رشته کامپیوتر هستیم و برای تامین خرج و مخارج تحصیلمون یک سایت آپلود فایل راه اندازی کردیم ، تا انسانهای شریفی مثل شما فایلهاشونو توش آپلود کنن و سایت بازدید بگیره و بتونیم تبلیغات و درآمدزایی کنیم .

ما به حمایت امثال شما نیازمندیم لطفا سری به سایت ما بزنید و اگر لایق دیدید از سایت ما استفاده کنید .

http://megauplod.ir
پاسخ:
سلام ممنون از نظر شما چشم حتما
خیلی زیبا بود
پاسخ:
ممنون از لطف شما
یا علی
آسمان گریه
پاسخ:
ممنون التماس دعا