.

.

دست ها، خالی... چشم ها، بارانی... و گام ها، پر از امید...
هر سه، در یک دلِ مجنون، بی قرار و شیدا...
مقصد: کوی لیلا...
به بهانه ی دیداری که تا ابد، مژده اش رهایی از روز آخر است...
آن روز که؛ همه نه در خیال و رویا، بلکه در حشر گِرد آمده اند به عزمِ تماشا...
و در روز بلندِ تنهایی...
اینجا، همان بهشت امنِ من است که وعده داده ای...
و تمام دنیای دلتنگی ام این روزها، به نظری از تو بند است،
و من دلــ را بسته ام؛ به تار مویی از نگاهت...
که نگاهت،
صراط روشن است و رستاخیز بی خوف

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
سایت تبادل لینک - سایت تبادل لینک

غروب بارانی....

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ

غروب که میشود

 

دلم هوای آسمان می کند!

اگر غروبِ پنجشنبه باشد

یک جور هوایی میشود،

اگر غروب جمعه باشد؛

بدجور...!

وگر بارانی باشد این غروب ها،

دیگر؛ کار تمام است...

جایی نوشته بود؛

جهنـــــمـﮯ بـپـــا میــــکنــد

دلــــــــم / ..

وقـــــتـﮯ

شـــــــعرﮯ بیــــــاید و

"تــــو"

میــــــان آن نبــــاشــــﮯ...

با خودم گفتم

اصلاً مگر میشود

جایی باشد

که "تو"

نباشی...


 

غروب پنجشنبه نوشت: غروب امروز با نم نم باران همراه بود. به امید آمدن آن مرد بارانی در غروب فردا؛ در این شب یلدایی کمیل میخوانم...

اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الذُّنُوبَ الَّتِی تَحْبِسُ الدُّعَاءَ...

خدایا بیامرز برایم آن گناهانی را که از (اجابت) دعا جلوگیری میکند.../ دعای کمیل

 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۱
دریغا

نظرات  (۱)

۰۵ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۰ لیلا ادیبی
این جمعه هم غروب شد.....

نیامدی آقا........

بازم غروب جمعه شد ، دلم چه بارانیست

کجایی مهدی فاطمه،که جای توخالیست

اگرچه گذشت این جمعه هم بی تو،لیکن

در انتظار ظــهور تو سراسرم طوفانیست