.

.

دست ها، خالی... چشم ها، بارانی... و گام ها، پر از امید...
هر سه، در یک دلِ مجنون، بی قرار و شیدا...
مقصد: کوی لیلا...
به بهانه ی دیداری که تا ابد، مژده اش رهایی از روز آخر است...
آن روز که؛ همه نه در خیال و رویا، بلکه در حشر گِرد آمده اند به عزمِ تماشا...
و در روز بلندِ تنهایی...
اینجا، همان بهشت امنِ من است که وعده داده ای...
و تمام دنیای دلتنگی ام این روزها، به نظری از تو بند است،
و من دلــ را بسته ام؛ به تار مویی از نگاهت...
که نگاهت،
صراط روشن است و رستاخیز بی خوف

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی
سایت تبادل لینک - سایت تبادل لینک

دلم گرفته ....

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۵ ب.ظ

امروز دلم گرفت از سخن دوستی

دلخوری ها را زود فراموش می کنم


اما به خودم نهیب زدم، حرفها و رفتارم را مرور کردم

شاید اشتنابهی از من سر زده باشد!

خیلی مراقب حرف هامون باشیم

شاید برای ما مهم نباشه

اما ممکنه اون لحظه دلی بد بشکنه!

ممکنه اشکی ریخته بشه و قلبی تیر بکشه

مواظب روزهای خوب و رفقامون باشیم...

رفاقت خوب کم شده

حداقل خودمون رفیق خوبی باشیم

اگر همه این قانون را رعایت کنن

همه رفاقت ها پایدار می مونه!

از خودمون شروع کنیم...



امام صادق علیه السّلام فرمودند:
 دوستى را شرایطى است و اگر همه این شرایط در کسی نباشد  او را دوست کامل نشمار و کسى که هیچ یک از این شرایط در او نباشد در هیچ مرتبه از دوستی با او رفاقت نکن.
شرط اول آنکه پنهان و آشکارش براى تو یکى باشد.
دوم آنکه آراستگى تو را آراستگى خود بداند و سرافکندگى تو را سرافکندگى خودش.
سوم آنکه ثروت و مقام روحیه او را تغییر ندهد.
چهارم آنکه از آنچه در دسترس توانائى او است از تو دریغ ندارد
پنجم آنکه در سختیهاى روزگار تو را رها نکند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۹
دریغا